ایمن یو پی اس
جستجو کردن

تعمیرات یو پی اس EPC

تعمیرات یو پی اس EPC
آنچه در این مقاله می خوانید

آیا خودتان می‌توانید تعمیرات یو پی اس EPC را انجام دهید؟

یو پی اس EPC یکی از برندهای معتبر در زمینه دستگاه برق اضطراری است که از برق صنعتی تا برق خانگی را تعمیر می‌کند. با این حال این دستگاه ممکن است آسیب ببیند و به همین دلیل لازم است تا به کمک متخصصان برای تعمیرات یو پی اس EPC نیاز داشته باشید.

نکته مهم در این زمینه آن است که بدانید تعمیرکار این دستگاه باید تبحر و تخصص کافی داشته باشد و از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار باشد تا بتواند به خوبی از پس این کار برآید. برای این امر بهتر است از متخصصان ایمن یو پی اس بخواهید تا در این زمینه شما را همراهی کنند.

ویژگی توضیحات
ظرفیت خروجی مقدار توان برقی (وات یا ولت-آمپر) که دستگاه می‌تواند ارائه دهد.
نوع خروجی نوع خروجی برق دستگاه (مثلاً AC یا DC).
زمان عملکرد باتری مدت زمانی که دستگاه می‌تواند بدون ورود برق از خط باتری عمل کند.
زمان شارژ باتری زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد باتری‌ها بعد از استفاده از آنها.
حفاظت از ولتاژ ویژگی‌های مانند AVR که ولتاژ خروجی را در محدوده مطلوب نگه می‌دارند.
با یو پی اس EPC آشنا شوید
یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان که اقدام به تولید دستگاه برق اضطراری می‌کنند.

با یو پی اس EPC آشنا شوید

یکی از سیستم‌های نوینی که از جریان برق در مکان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، همین یو پی اس‌ها هستند که می‌توانند در مواقع اضطراری که برق از دسترس خارج شده است، برق مورد نیاز را تامین کند. با این حال در میان همه برندهای معتبری که اقدام به تولید دستگاه برق اضطراری می‌کنند، برند EPC یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان است که نزدیک به 4 دهه توانسته در این زمینه خدماتی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

این شرکت که کار خود را ابتدا با یو پی اس‌های صنعتی آغاز کرد، اکنون اقدام به تولید و مونتاژ یو پی اس‌های آفلاین و آنلاین کرده است که توان خروجی کمتری داشته و حتی در زمینه تامین برق تجاری، اداری و خانگی نیز قابلیت استفاده را دارد. در صورتی که محصولات این برند را از نمایندگی‌ یو پی اس تهیه کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که به خوبی نیاز شما برآورده خواهد شد و با قطعی برق روبه‌رو نخواهید بود.

  تعمیرات یو پی اس AEG شامل چه اقداماتی است؟

چرا این دستگاه نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

درست است که این یو پی اس EPC یکی از برندهای اصلی و مطرحی است که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید؛ اما بهتر است بدانید چه عواملی می‌تواند باعث خرابی این دستگاه شود تا بتوانید با عیب یابی دستگاه‌های برق اضطراری( یو پی اس) آن را به موقع تعمیر کنید تا دچار هیچگونه مشکل دیگری نشوید. عواملی که باعث می‌شود این دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد عبارت هستند از:

  • در صورتی که دستگاه دارای تهویه مناسب نباشد می‌تواند دچار آسیب شود. این بدان دلیل است که قرار گیری در جریان برق می‌تواند گرما و حرارت زیادی را به دستگاه وارد کرده و در نتیجه منجر به آسیب جدی شود.
  • قرار گرفتن در معرض مستقیم گرد و غبار می‌تواند به دستگاه آسیب برساند.
  • اگر دستگاه زیر نور مستقیم خورشید باشد می‌تواند عملکرد نامطلوبی از خود نشان دهد.
  • در صورتی که میزان استفاده از دستگاه از آستانه توان آن بالاتر باشد، ممکن است باعث سوختن دستگاه شود.

یو پی اس را باید تعمیر کرد یا لازم است تعویض شود؟

دستگاه‌های یو پی اس یا همان برق اضطراری بسیار گران‌قیمت هستند و اغلب امکان تعویض کلی آن‌ها میسر نیست و نیاز به صرف هزینه بسیار زیادی دارد. به همین دلیل در بیشتر موارد تلاش بر آن است که به جای تعویض از تعمیرات یو پی اس EPC استفاده شود تا هزینه کمتری داشته باشد.

در این موارد، قطعات دستگاه با نمونه‌های نو جایگزین می‌شود و به این ترتیب می‌توان چند سال دیگر نیز از همین دستگاه بیشترین بهره را برد. با این حال این تعویض نیز بستگی به این مطلب دارد که میزان آسیب وارده چقدر باشد. برای جلوگیری از آسیب بیش از حد، بهترین اقدام، بازدید دوره‌ای است که باید هر 6 یا 12 ماه یکبار انجام شود تا از وارد شدن آسیب‌های جدی جلوگیری کند.

  تعمیرات یو پی اس ALJA

تست‌های دوره‌ای شامل چه مواردی است؟

اگر به صورت دوره‌ای از دستگاه بازدید داشته باشید دیگر نیاز به تعمیرات یو پی اس EPC نیست و اگر دچار مشکل شود، به سرعت و با هزینه کمتری می‌توانید آن را پرداخت کنید. در این بازدید‌های دوره‌ای عملکرد و سلامت باتری دستگاه بررسی شده و اتصالات آزمون می‌شوند. فن‌ها، خازن‌ها و شارژ دستگاه از نظر عملکرد صحیح بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که تا دوره بعدی هیچ مشکلی برای دستگاه رخ نخواهد داد.

پارامترهای دیگری مانند THD یا PF، شکل موج خروجی دستگاه نیز از جمله موارد دیگری است که حتما باید به آن توجه کنید. با این حال دقت کنید که حتما دستگاه را در محل مناسبی دور از گرد و غبار و نور خورشید قرار دهید و از توان آن بیشتر بهره‌برداری نکنید.

خودتان هم می‌توانید تعمیرات یو پی اس را بر عهده بگیرید؟

حتی با خواندن راهنمای جامع تعمیرات دستگاه برق اضطراری( یو پی اس) باز هم شما صلاحیت تعمیرات یو پی اس EPC را ندارید. برای این کار لازم است تا حتما از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید تا هم به سلامت خودتان و هم دستگاه آسیب جدی‌تری وارد نشود.

اصلی‌ترین بخش این دستگاه که باتری آن است در بسیاری از موارد به دلیل فشاری که تحمل می‌کند دچار خرابی می‌شود. با این حال در برخی موارد حتی با وجود مراقبت شدید، عمر باتری تمام شده و در نتیجه نیاز به تعمیر یا تعویض باتری است. این بخش از دستگاه حاوی ماده‌ای به نام سرب اسید است که می‌تواند آسیب جدی به سلامت شما وارد کند. به همین دلیل بررسی سلامت ان باید در محیطی مخصوص انجام شود و این کار از حیطه تخصص شما و امکاناتی که دارد خارج است.

یک نکته دیگر که باید به آن توجه داشته باشید آن است که اضافه کردن آب مقطر یا هر اقدام دیگری در زمینه تعمیر باتری همیشه کار ساز نیست و می‌تواند دستگاه را تخریب کند.

  تعمیرات یو پی اس CROWN
تست‌های دوره‌ای یو پی اس
در بازدید‌های دوره‌ای باید عملکرد و سلامت باتری دستگاه بررسی شود.

سخن پایانی

تعمیر دستگاه‌های یو پی اس کار ساده‌ای نیست و شما نمی‌توانید آن را انجام دهید. به همین دلیل لازم است تا برای تعمیرات یو پی اس EPC از افراد متخصص بخواهید تا نهایت همکاری را با شما داشته باشند. به این ترتیب از آسیب جدی‌تر به دستگاه جلوگیری می‌کنید.

رمز موفقیت شما در این است که از متخصصان کاربلد و حرفه‌ای ایمن یو پی اس بخواهید که با بازرسی دوره‌ای شما را از این مشکل نجات دهند و اگر به هر دلیلی این دستگاه آسیب دید، آن را برای شما تعمیر کنند. مطمئن باشید این اقدام به نفع شما و دستگاه موتور برق اضطراری خواهد بود.

ایمن یو پی اس
ایمن یو پی اس

ایمن یو پی اس فروشگاه اینترنتی انواع دستگاه های یو پی اس و باتری یو پی اس

محصولات یو پی اس

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *