ایمن یو پی اس
جستجو کردن

برای تعمیرات یو پی اس EPI به کجا باید مراجعه کنید؟

EPI تعمیرات یو پی اس
آنچه در این مقاله می خوانید

تولیدکننده‌های بسیاری وجود دارند که در سراسر دنیا دستگاه‌های برق اضطراری را تولید می‌کنند. EPI در این میان یکی از شرکت‌های معتبری است که با افتتاح شعب در سراسر دنیا توانسته مشتریان بسیار زیادی را در اختیار داشته باشد. با این حال فراموش نکنید که اگر دستگاه شما آسیب دید حتما برای تعمیرات یو پی اس EPI از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.

متخصصان شرکت ایمن یو پی اس می‌توانند به خوبی در این زمینه به شما کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه سری بزنید.

ویژگی یو پی اس توضیحات
حفاظت از اضافه بار مکانیزم‌هایی که از بار زیادی بر روی دستگاه و UPS جلوگیری می‌کنند.
امکانات شبکه امکانات مانند پورت‌های Ethernet یا USB برای مدیریت از راه دور و مانیتورینگ.
نرخ تبدیل سرعت تبدیل دستگاه از حالت باتری به حالت برق شهری.
ابعاد و وزن ابعاد فیزیکی و وزن دستگاه که برای نصب و حمل‌ونقل مهم هستند.
امکانات تعمیر و نگهداری قابلیت‌های ارائه شده برای نگهداری و تعمیرات دوره‌ای UPS.
محدوده دمایی محدوده دمایی که دستگاه می‌تواند در آن عمل کند.
استانداردها و گواهینامه‌ها استانداردها و گواهینامه‌هایی که دستگاه برآورده می‌کند.

 

تعمیرات یو پی اس EPI
EPI یکی از شرکت‌های تولیدکننده یو پی اس است که در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت EPI را بیشتر بشناسید

یو پی اس‌ها را می‌توان سیستم‌های پشتیبانی از جریان برق دانست که در هنگام قطع برق، از اختلال در عملکرد دستگاه‌ها جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل در سراسر جهان از آن‌ها به عنوان راه حل انرژی یاد می‌شود و برندهای زیادی در این زمینه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌کنند.

در این میان، EPI یکی از شرکت‌های تولیدکننده یو پی اس است که توانسته در سراسر دنیا توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند و به همین دلیل به یکی از برندهای معتبر دنیا تبدیل شده است. این شرکت اصلیت آن بریتانیایی است توانسته در سراسر جهان دفاتر متعددی را برپا کند و به این ترتیب یکی از قدرت‌های اصلی در صنعت برق به شمار می‌رود.

  نکات کاربردی برای تعمیرات یو پی اس DPA

کدام بخش از یو اس پی بیشتر دچار آسیب می‌شود؟

یو اس پی‌ها قطعات بسیار زیادی دارند که هر کدام از این قطعات به خودی خود مستعد آسیب هستند و در صورتی که تعمیر نشوند، این امکان وجود دارد که دستگاه اصلی به صورت کلی خراب شود. با این حال باتری یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی است که به دلیل فشاری که تحمل می‌کند بیش از سایر قطعات در خطر آسیب است.

باتری‌ها به دلایل مختلفی تخریب می‌شوند. در برخی موارد سطح الکترولیت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و در بسیاری از مواقع ممکن است تسمه دینام آن شل شود. گاه بست‌های نگهدارنده باتری شل می‌شود و حتی خوردگی کابل‌هایی که سر یو پی اس وجود دارد هم می‌تواند باعث خراب شدن باتری شود. با این حال برای هر کدام از این موارد نیاز است تا برای تعمیرات یو اس پی EPI اقدام کنید.

تعمیر یو پی اس را به چه کسی بسپاریم؟

یو اس پی که آسیب دیده باشد لازم است تعمیر شود تا این خرابی بزرگ‌تر نشده و آسیب دو چندان نشود. با این حال به دلایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد تعمیرات یو پی اس EPI تنها به واسطه افراد حرفه‌ای باید انجام شود. بهترین افرادی که می‌‎توانند در این زمینه به شما کمک کنند نمایندگی یو پی اس است که مجوزهای رسمی داشته باشد و متخصصان آن بتوانند تسلط کافی به این موارد داشته باشند. با این حال چرا خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید؟

  • احتمال برق گرفتگی: شاید شما با طرز کار دستگاه یو پی اس آشنا باشید؛ اما این اصلا دلیل خوبی برای این نیست که بتوانید آن را تعمیر کنید. یو پی اس‌ها قطعاتی دارند که با ولتاژ بالا عمل می‌کنند و اگر نتوانید با آن به درستی کار کنید، احتمال مرگ در کمین شما خواهد بود. تحت هر شرایطی بهتر است ابتدا آن را از برق بکشید و مطمئن شوید که انرژی ذخیره شده تخلیه شده است.
  • خطر آتش سوزی: از آنجا که باتری دستگاه می‌تواند گرمای بسیار زیادی تولید کند، اگر نکات ایمنی را در هنگام تعمیرات یو پی اس EPI در نظر نگیرید، احتمال اینکه دچار آتش سوزی یا انفجار شود، بسیار بالا است. بهتر است با توجه به نکاتی که در دفترچه وجود دارد اقدام کنید و حتما تجهیزات ایمنی لازم را همراه داشته باشید.
  • مواد شیمیایی: باتری‌های دستگاه‌های برق اضطراری اغلب دارای مواد شیمیایی بسیار خطرناکی هستند که می‌تواند به قیمت جان شما تمام شود. این مواد می‌توانند شما را دچار تحریکات پوستی کرده یا حتی مشکلات تنفسی برایتان ایجاد کنند. مطمئن شوید که همه نکات ایمنی را رعایت کرده‌اید و برای تعمیر آن از افراد متخصص کمک گرفته‌اید.
  • از دست رفتن گارانتی: اگر هنوز گارانتی دستگاه باقی مانده است، هرگز خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید. این کار می‌تواند باعث شود دستگاه از گارانتی خارج شده و در آینده شما را با هزینه و مشکلات دیگری روبه‌رو کند.
  تعمیرات یو پی اس CGB و نگه‌داری آن

آنچه باید در نهایت به آن توجه کنید این است که اگر دستگاه منبع تغذیه بدون توقف شما یا همان یو پی اس دچار آسیب شد، هرگز خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید. این کار نه تنها برای سلامت شما می‌تواند مضر باشد بلکه ممکن است خود دستگاه نیز دچار آسیب‌های بیشتری شود که جبران ناپذیر است. حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.‌

تعمیر یو پی اس را به چه کسی بسپاریم؟
احتمال برق گرفتگی،از دست رفتن گارانتی، خطر آتش سوزی

سخن پایانی

دستگاه‌های برق اضطراری از آن دست موتورهایی هستند که در بسیاری از صنایع مورد نیاز هستند و در هر مکانی می‌توانند کاربرد داشته باشند. با این حال احتمال خرابی برای این موارد بسیار زیاد است. به همین دلیل لازم است تا به دنبال تعمیرات یو پی اس EPI باشید.

برای این کار هرگز خودتان اقدام نکنید و از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. ما به شما متخصصان ایمن یو پی اس را معرفی می‌کنیم. کافی است یکبار با مشاوران این مجموعه مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. همین الان تماس بگیرید.

ایمن یو پی اس
ایمن یو پی اس

ایمن یو پی اس فروشگاه اینترنتی انواع دستگاه های یو پی اس و باتری یو پی اس

محصولات یو پی اس

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *